Pohjoismaiden suurin tapahtumapalveluiden markkinapaikka Venuu kerää yhteen parhaat tapahtumatilat, tarjoilut, elämykset ja mitä ikinä tapahtumiin tarvitaankaan! Tapahtumat juhlista kokouksiin, saunailloista häihin ja pikkujouluista yritysgaaloihin hoituu helposti yhdessä paikassa.

Tällä hetkellä Venuu toimii viidessä markkinassa ja palvelua käyttää yli 250 000 asiakasta kuukausittain. Visionamme on, että jokainen tapahtuma alkaa Venuusta.

Venuu etsii jälleen uutta Customer Success Specialistia laaja-alaiseen, itsenäiseen ja nopeatempoiseen rooliin kumppanitiimissä, jossa fokus on Venuun Suomen tilan- ja palveluntarjoajien palvelemisessa sekä yhteistyön kehittämisessä.

Oletko etsimämme talentti? Hae osaksi Venuun kasvavaa ja kansainvälistyvää porukkaa.

Speksit:

  • Duuni: Venuu.fi:ssä olevien tilan- ja palveluntarjoajien paras ystävä ja tärkein apu.
  • Vaatimukset: Rautainen asiakaspalvelu. Hyvä ongelmanratkaisukyky. Rohkeus ja kyky puhua. Sujuva kirjallinen ilmaisu. Järjestelmällisyys. Huumori. Suuri sydän.
  • Aloitus: Mahdollisimman pian.
  • Työaika: Täysipäiväinen, vakituinen.
  • Sijainti: Kaartinkaupunki, Helsinki ja/tai etänä, miten ikinä sovitaankaan

Työtehtävät:

  • Tärkein tehtäväsi on uusien asiakkaiden, eli tilan- ja muiden palveluntarjoajien, tehokas ja laadukas sisäänajo osaksi Venuun tarjontaa.
  • Autat asiakkaita tuomaan heidän palveluvalikoimansa mahdollisimman myyvästi esiin Venuu.fi:hin (= teet profiileista timangeja 💎).
  • Pidät huolen siitä, että asiakkaat ymmärtävät Venuun yhteistyömallin ja sen, miten sivusto toimii.
  • Vakuutat asiakkaat laadukkaalla, tehokkaalla ja asiantuntevalla osaamisella & palvelulla.
  • Varmistat omalta osaltasi, että asiakkailla on kaikki edellytykset menestyä ja saada sivustomme kautta kauppaa.
  • Saat enemmän vastuuta sitä mukaa, kun (virheistä oppii ja) kokemusta karttuu. 🎶

Vaatimukset ja toiveet:

  • Nopeatempoinen työ ei pelota ja langat pysyy käsissä.
  • Vakuuttava suullinen ilmaisu. Uskallat tarttua puhelimeen ja myynnillinen asiakaspalvelu hoituu. 📞
  • Osaat kirjoittaa. Mielellään hyvin. 🖍️
  • Hyvä ongelmanratkaisukyky ja skarppi ajattelu. Aivot mielellään tilassa “päällä”. ⚙️
  • Olet hyvä tyyppi ja ymmärrät yrityskulttuurin merkityksen. Pienessä yrityksessä tiimihenki ja joukkuepelaaminen on kaiken A ja O.
  • Pystyt sitoutumaan ja työskentelemään täysipäiväisesti.
  • Aiempi relevantti työkokemus ei ole välttämätöntä, tekemisen meininki ja halu oppia kylläkin.

Soveltuu erityisesti:

  • Uransa alkupäässä oleville talenteille, joilla korkeakouluopinnot ovat esimerkiksi juuri päättyneet / päättymässä.
  • Asiakkuuksien hoidosta, myynnistä, startupeista tai tapahtuma-alasta kiinnostuneille.
  • Hyville tyypeille, joilla on nälkää ja intoa kasvaa sitä mukaa, kun oma osaaminen (ja Venuu) kasvaa. 📈

Mitä Venuu tarjoaa sinulle?

  • Monipuolisen roolin osana rentoa ja motivoitunutta tiimiä.
  • Toimiston ja työpisteen Helsingin keskustassa. Toisaalta myös mahdollisuuden ja joustavuutta tehdä hommia etänä, jos siltä tuntuu. Mieluusti näkisimme sinua kuitenkin myös toimistolla viikottain.
  • Tiimi-iltoja, -lounaita ja rentoa hengausta myös työajan ulkopuolella.
  • Lounasedun sekä virvokkeita ja välipalaa jääkaapin täydeltä.
  • Mahdollisuuden pitkäaikaiseen pestiin ja siihen, että vastuu saattaa kasvaa nopeastikin oman kehittymisen myötä.

Mitä seuraavaksi?

Vaihtoehto 1: Hae

Lähetä maililla CV tai LinkedIn-linkki sekä lyhyt intro itsestäsi otsikolla “Customer Success Specialist"  25.9.2022 mennessä osoitteeseen janne@venuu.fi

Älä kuitenkaan arvo ja odota, sillä haastattelut aloitetaan samantien ja valinta tehdään heti kun Se Oikea henkilö löytyy.

Psst! Vinkki: Laita persoonaa peliin. Jätä turhat jäykistelyt ja virallisuudet pois.

Vaihtoehto 2: Mietityttääkö joku?

Soita (040 822 6006) tai laita viestiä (janne@venuu.fi), niin kerron lisää.

Vaihtoehto 3: Vinkkaa tutuille

Jaa linkkiä eteenpäin frendeille ja tutuille valitsemissasi kanavissa. ✌️