Isomman tapahtuman järjestäminen ei ole mikään pikkujuttu. Messut, isot yritysjuhlat, festarit, seminaarit tai muut isot tapahtumat vaativat rakkautta ja osaamista. Tässä kohtaan lavalle astuu tapahtumanhallinnan työkalut: isojen tapahtumien järjestäjän paras ystävä!

Tapahtumien helppo ja hauska järjestäminen ovat Venuulle sydämenasia. Teimme siis taustatyön puolestasi ja kokosimme Suomen parhaat tapahtumanhallinta-alustat yhteen paikkaan! Lue eri tapahtumatyökalujen ominaisuuksista ja valitse juuri sinun tapahtumallesi paras ratkaisu. 💪

Mikä ihmeen tapahtumanhallinnan työkalu?

Tapahtumanhallinnan työkaluilla tarkoitetaan erilaisia järjestelmiä, jotka helpottavat tapahtuman järjestämisen hallintaa. Hyvästä tapahtumanhallinnan työkalusta löytyy mahdollisuus jakaa tietoa tapahtumasta, myydä lippuja, hallinnoida osallistujamääriä sekä työntekijöitä, hoitaa aikataulutusta, budjetoida.. kaikessa yksinkertaisuudessaan tapahtumanhallinnan työkalu kokoaa kaiken tapahtumaan liittyvän tiedon yhteen paikkaan niin, että langat on helppo pitää kädessä.

Perusjutut ovat kaikissa esittelemissämme tapahtumatyökaluissa samat, mutta erilaiset lisäpalvelut, toteutusmuodot ja painotukset erottavat työkalut toisistaan. Jos siis yksi työkalu on paras messujen järjestämiseen, saattaa toinen olla kätevämpi yritystapahtumiin.

Myös integraatioiden ja työkalun sisäisten ominaisuuksien välillä on eroja: joku toivoo laajoja integraatiomahdollisuuksia yrityksen jo olemassa oleviin työkaluihin, kun taas toinen arvostaa kokonaisvaltaista palvelua yhdeltä toimijalta. Nämä ovatkin sitten jo makuasioita! Ei siis muuta kun työkaluihin tutustumaan ⬇️⬇️⬇️

Eventos

Tapahtumanhallinnan työkalut – Eventos.
Ota Eventos käyttöön myös mobiilisovelluksessa.

Eventoksen uusi sovellusversio on vuosimallia 2023, eli nyt ollaan varmasti ajan hermoilla! Eventos mahdollistaa mm. yleisöaktivoinnin, osallistujaverkostoitumisen, kävijäluennan, sekä tarjoilu- ja pääsyoikeuksien hallinnan skannaussovelluksella. Palvelun ja integraatiomahdollisuuksien laajuudesta huolimatta hallintakäyttöliittymä on selkeä ja osallistujille tarjottava tapahtumasovellus toimii ketterästi. Tapahtumanjärjestäjän käyttötuki palvelee viiveettä ja tarjoaa hyvän tuen ammattimaiseen tapahtuman järjestämiseen. 💬 Keskitetty henkilötietojen hallinta pienentää riskejä tietosuojaongelmille.

⭐️ Eventoksen tähtiominaisuudet ⭐️

  • Uunituore, vankalla kokemuksella. Uudistettu sovellusversio palvelee nykypäivän tapahtumahallinnan haasteissa.
  • Ideaali myös messuille. Messutoimintaan monipuoliset näyttelymyynnin ja -hallinnan palvelut. Näyttelyn tiedot, kaupalliset messutarjoukset sekä liidigenerointi tapahtumasovelluksessa.
  • Eventos App osallistujille. Osallistujat saavat kaiken tärkeän tiedon ja pääsevät osallistumaan keskusteluun kätevästi tapahtumasovelluksen kautta. Täältä saa myös lähetettyä mobiililiput tapahtumaan! Lisäksi voit rakentaa tapahtumasivut verkkoon ja lähettää virtuaalisia kutsuja.

Hinnoittelu: Alkaen 190€/kk. Kuukausilisesnssi tai tapahtumakohtainen paketti.

Lue lisää Eventoksesta >>

Liveto

Tapahtumanhallinnan työkalut – Liveto.
Hyödynnä Livetoa myös tapahtuman jälkeen tapahtuman analytiikassa.

Liveton tapahtumajärjestelmästä löytyy kaikki tarvittava tapahtumanhallintaan, kuten tapahtumasivut, ilmoittautumislomakkeet ja tapahtumaviestinnän työkalut. Helppokäyttöinen järjestelmä ja automaatiot tekevät tapahtumanhallinnasta vaivatonta ja tehokasta. Esimerkiksi viestien kohdentaminen ja ajastaminen hyvissä ajoin ennen tapahtumaa onnistuu mutkitta. Liveto on ollut mukana jo 25 000 tapahtuman järjestämisessä – kokemusta siis löytyy ja paljon!

⭐️ Liveton tähtiominaisuudet ⭐️

  • Tapahtumadatan analytiikka. Kaikki data tapahtuman elinkaaren eri vaiheista kerääntyy samaan järjestelmään, josta sitä on helppo tarkastella. Esimerkiksi tapahtuman tärkeän mittarin, no-show -prosentin laskeminen onnistuu helposti tutkimalla ilmoittautuneiden ja tapahtuman osallistujien dataa. Ja mikä parasta, dataa ei tarvitse enää siirtää eri järjestelmiin ja hyppiä niiden välillä!
  • Brändisi mukaan personoitavat materiaalit. Lomakkeet, ilmoittautumiset, uutiskirjeet ja tapahtumasivut ovat kaikki hyvin näkyviä tapahtumahallinnan osia, jotka ovat personoitavissa brändisi mukaan tekstifonttien, kuvien, värien ja asetteluiden avulla. Käytössäsi on myös valmiita pohjia hyödynnettäväksi tapahtumaviestinnässä. Liveto vie personoinnin uudelle tasolle. 🔥
  • Kaikki tapahtumatyökalut yhteensopivasti. Tapahtumanhallinnan työkalun lisäksi Livetolta löytyy esimerkiksi webinaarialustat, lipunmyynti sekä Tapahtumasovellus.

Hinnoittelu: alkaen 199€/kk. Kuukausilisenssi tai tapahtumakohtainen paketti.

Lue listää Livetosta >>

Kongressi

Tapahtumanhallinnan työkalut – Kongressi.
Kongressin mobiiliystävällisessä sovelluksessa tapahtumatiedot ovat aina helposti saatavilla.

Kongressi on Data Prisman tapahtumanhallinnan sovellus. Kaikki ohjelman suunnittelusta, ilmoittautumisesta ja maksuliikenteen hallinnoimisesta aina viestintään, kävijärekisteröintiin, palautekyselyihin ja raportointiin onnistuu suoraan sovelluksen kautta! Kongressin sovellus sopii loistavasti niin live- kuin virtuaalitapahtumiinkin ja on erityisen hyvä konferenssien järjestämiseen. Hallitset myös kaikki asiakastiedot sovelluksen sisällä ilman integraatioita, pitäen tietoturvariskit minimissä. ✅

⭐️ Kongressin tähtiominaisuudet ⭐️

  • Majoitusten hallinta. Kongressilla voit hallita jopa majoituksia! Jos siis tapahtuma on esimerkiksi viikonlopun yli kestävä kokonaisuus, kannattaa tsekata tämä.
  • Abstraktien, eli tieteellisen tutkimuksen tiivistelmien, hallinta. Voit kerätä, arvioida ja hyväksyä/hylätä konferenssin abstrakteja ja ohjelmaehdotuksia suoraan Kongressissa.
  • Tapahtumasovellus ja verkkokauppa. Osallistujille suunnattu sovellus auttaa viestinnässä ja kokonaisvaltaisessa tapahtumakokemuksessa, kun taas verkkokauppa tekee tapahtumaan liittyvät myynnit helpoksi.
  • Jonojen hallinta. Ylivertaiset työkalut jonojen poistamiseen, joita esimerkiksi Nordic Business Forumissa on käytetty onnistuneesti.

Hinnoittelu: alkaen 159€/kk. Kuukausimaksu sinulle räätälöityjen ominaisuuksien mukaan.

Lue lisää Kongressista >>

Lyyti

Lyytin tarina alkoi puhtaasti tarpeesta vuonna 2006 Turussa, mutta nykyään Lyyti toimii kansainvälisesti ympäri Eurooppaa. Tuotetta kehitetään asiakasvetoisesti – jopa 90% Lyytin kehityskohteista perustuu käyttäjiltä saatuihin ideoihin! Lyyti on loistava työkalu, kun haluat yksinkertaisuutta ja suoraviivaisuutta niin järjestäjän kuin osallistujankin näkökulmasta.

⭐️ Lyytin tähtiominaisuudet ⭐️

  • Asiakaspalvelu. Loistava asiakaspalvelu ja tuen laajuus ovat asioita, joita Lyytin asiakkaat nostavat kerta toisensa jälkeen palautteessa.
  • Suomalaista osaamista myös kansainvälisesti. Lyyti on saatavilla 20 kielellä, mikä helpottaa huimasti etenkin jos työskentelet kansainvälisen tiimin tai osallistujakunnan kanssa. 🌎 Kokemusta ja osaamista löytyy aina pienistä järjestöistä isoihin kv-yrityksiin asti.
  • Helppokäyttöinen. Lyyti on helppokäyttöinen, käyttäjälähtöinen ja jatkuvasti paraneva asiakkaiden toiveiden mukaisesti. Sinun ei tarvitse olla tekniikan moniosaaja – Lyytin ammattilaiset opastavat sinua softan käytössä!
  • Monipuoliset integraatiot. Lyytillä on panostettu integraatioihin, joten saat rakennettua juuri teille sopivan paketin helposti!

Hinnoittelu: alkaen 180€/kk. Kuukausimaksu valitun tason mukaan.

Lue lisää Lyytistä >>

Eventilla

Tapahtumanhallinnan työkalu – Eventilla.
Luo uusi tapahtuma helposti Eventillalla.

Eventilla on helppokäyttöinen tapahtumanhallinnan työkalu, jolla hallitset perinteiset tapahtumat, verkkotapahtumat ja koulutukset oman brändisi mukaisesti. Personointimahdollisuuksia on paljon, jopa tapahtumasivun URL-osoite voidaan personoida. Tapahtumasivuille voit luoda välilehtiä sekä tuoda kuvia ja videoita oman makusi mukaan.

⭐️ Eventillan tähtiominaisuudet ⭐️

  • Mahtava asiakastuki. Eventillan tuen NPS oli 2022 huikeat 89!
  • Budjetointityökalu. Ennusta ja raportoi tapahtumien tulo- ja kuluvirtaa myös niiden varojen osalta, jotka eivät kulje Eventillan kautta! Voit esimerkiksi lisätä tilavuokran kiinteänä kuluna ja antaa lipunmyynnin eurojen päivittyä suoraan Eventillasta. 💸
  • Tapahtumien kopioiminen. Kun kopioit tapahtuman uusille päivämäärille kopioituu mukana myös tapahtuman ajastettu viestintä, palautekyselyt ja raportit. Jos siis järjestät toistuvia tapahtumia, tämä helpottaa elämääsi huimasti!

Hinnoittelu: alkaen 298€/kk. Kuukausilisesnssi tai tapahtumakohtainen paketti.

Lue lisää Eventillasta >>


Tapahtumanhallinnan työkalut vertailussa – Venuu.fi.

Löydä tila tapahtumallesi Venuusta!


Äläkä unohda tsekata myös näitä tapahtumaasi varten:

Valo- ja videokuvaajat, tapahtumatuottajat, juhlatarvikkeet, esiintyjä, pitopalvelu ja tapahtumatekniikka!


Lue seuraavaksi:

Näin järjestät parhaat yritystapahtumat!

Tapahtumien helmet: 10x Helsingin uudet tilat

Koukuttavalla tapahtumaviestinnällä pidät oikeanlaista meteliä


Liity Venuun sisäpiiriin

* pakollinen